קראוונים לטיולים בארץ

קראוונים מרווחים הכוללים 4-7 מקומות לינה

חוויה ייחודית וגמישה

טיול קרוואנים הוא חוויה ייחודית וגמישה המאפשרת לכם לטייל בחופשיות ובנוחות בכל רחבי הארץ. עם הקרוואן הנגרר שלכם בזמן הטיול, תוכלו להגיע לאזורים שונים ומיוחדים, לחנות בלילה בחניונים מוסדרים או בחניונים פתוחים וליהנות מהטבע והנופים המרהיבים של ישראל.

דרך ארץ השכרת קראוונים לטיולים בארץ

הקרוואן הוא הבית שלכם בזמן הטיול. הוא כולל מטבח, חדר שינה, סלון ושירותים. כך שאתם יכולים להכין את הארוחות שלכם בעצמכם, לישון בנוחות ולהנות מהחיים הטובים גם בזמן הטיול.

טיול קרוואנים הוא גם חוויה משתלמת. בניגוד לחופשה במלון או בצימר, טיול קרוואנים יכול לחסוך לכם כסף רב. אתם לא צריכים לשלם עבור חדרים, ארוחות או פעילויות, כך שתוכלו להתמקד בעיקר בהנאה מהטיול.

קראוון מטיילים דגם לוטוס עד 7 מקומות לינה

ילדים יאהבו את החוויה הייחודית של טיול קרוואנים. הם יוכלו לשחק בחצר הקרוואן, שלמעשה היא מתחלפת בצורה אינסופית ובלתי מוגבלת, ליהנות מהנופים המרהיבים ולגלות את הטבע מקרוב.

טיול קרוואנים הוא חוויה לכל אחד- לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים. כל מה שאתם צריכים זה קצת תכנון מראש והרבה רצון לחוות את ישראל בדרך אחרת.

לחוויה בלתי נשכחת צרו קשר

הקראוונים שלנו לטיולים

קראוון אירוס 2-5 מקומות

קראוון מרווח הכולל עד 5 מקומות לינה ומתאים לזוגות ומשפחות
מומלץ

קראוון לוטוס 7 מקומות

קראוון מרווח למשפחות גדולות
מומלץ

קראוון טוליפ 2-5 מקומות

קראוון המצוייד בפאנלים סולארים ומתאים לזוגות ומשפחות
פאנלים סולריים

שאלות נפוצות

כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים קראוון לנופש בארץ

  • רשיון נהיגה ב' ובתוקף – 2 שנים לפחות
  • תעודת זהות
  • רכב עם וו גרירה ורשיון רכב בתוקף (יש אפשרות להובלה והצבה) 
  • אמצעי תשלום עבור השכרת הקראוון.
  • קחו בחשבון פקדון ע"ס 5,000 ₪ בצורה של צ'ק או כרטיס אשראי.
    עבור השתתפות עצמית לכיסוי נזקים במידה ויהיו על ידכם במהלך ההשכרה.
    *הפיקדון יוחזר במלואו לאחר השכירות במידה והכל תקין

במידה ואין לך וו גרירה ברכב, אנו מציעים 2 אפשרויות:

  1. נגרור עבורכם את הקראוון לחניון בו אתם מעוניינים לנפוש.
  2. נספק לכם וו גרירה שיותקן על רכבכ באופן קבוע.
  3. נספק לכם אפשרות חלופית, מותאמת אישית לגרירה – צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.
    * השירותים בתוספת תשלום

כשתגיעו למתחם הקרוואן לפני קבלת המפתחות תקבלו הדרכה מקיפה של כשעה בכל הנוגע להוראות בטיחות ותפעול המערכות השונות שבקרוואן.

שימו לב: הקרוואן יימסר רק למי שיקבל הדרכה.

הקרוואנים שלנו מיוצרים בחו"ל ועומדים בתקנים אירופאיים מחמירים וכוללים מערכת בלימה לפי התקן. כמוכן בדומה לרכב הקראוונים עוברים רישוי שנתי במשרד התחבורה.

יחד עם זאת חשוב להקפיד על כללי הבטיחות הכלליים כפי שתקבלו בזמן ההדרכה.

חל איסור מוחלט לשהות בקרוואן בזמן גרירתו מאחר וכל עצירה פתאומית יכולה להיות מסוכנת לשוהים בו. טרם הנסיעה חייבים לבדוק שכל חלונות ודלתות הקרוואן סגורים היטב ושכל החפצים מאובטחים ונמצאים במקומם.

בקרוואן מותקנים מצברי ג'ל חדשניים הפועלים זמן רב יותר מאשר מצברים רגילים, בקראוון ישנן מערכות תאורה ומים שונות אך בסופו של דבר העניין תלוי בצריכתכם הפרטית. מיכל המים בקרוואן שלנו כולל 130 ליטרים וכן מצבר לפעולת המקרר והתאורה.
הכל בדומה לבית רגיל. ישנם דברים נוספים פשוטים שאנו מעבירים לידיעתכם וטיפולכם כחלק מהחוויה של החופשה בקרוואן.

הקרוואנים שלנו מאובזרים ומוכנים לכל פעילות ולכן מתאימים לכל עונות השנה.

ההמלצה הגורפת היא שאם אתם לא חייבים לצאת בחודשי יולי אוגוסט ובחגי ישראל, עדיף שתקבעו את מועד הטיול לזמן אחר משום שבתקופות אחרות המחירים נמוכים יותר ואין צורך להזמין קרוואנים זמן רב מראש.

בתקופה האחרונה נפתחים המון חניוני קראוונים ברחבי הארץ, אנו ממליצים להגיע לעשרות החניונים המוסדרים הממוקמים ופזורים בכל ישראל. בחניונים אלו תקבלו חיבור קבוע לחשמל ומים, תיהנו ממקום מסודר לקרוואן ומשם תוכלו לצאת לגיחות לאתרים ולאטרקציות בהם אתם חפצים לבקר. . שימו לב שהקרוואן מיועד לנסיעה בכבישים סלולים בלבד ולכן אסור לנסוע איתו בדרכים שאינם סלולות..
טווח המחירים יכול לנוע בין 110-250 ₪ ללילה . תלוי במרכיבים שונים כגון בעונה, באתר ובביקוש. כמו כן יש להתקשר לחניון לפני היציאה ולוודא שיש מקום פנוי לתאריכים המבוקשים
בוודאי שכן. תוכלו לרכוש מאיתנו ציוד עזר נוסף בתוספת תשלום. כמו כן בהודעה מראש ובזמן סביר נוכל לעזור בכל מה שעולה על דעתכם כגון מנגל פחמים סכו"ם, כריות נוספות ועוד

מכיון שהבוילר והמזגן נחשבים מוצרי זוללי חשמל ניתן להפעילם רק בחיבור קבוע לחשמל. אפשר להתחבר לחשמל בכל חניוני קראוונים ברחבי הארץ.

אם מדובר על תאריכים של ביקוש גבוה כמו קיץ וחגים, אנו ממליצים לבצע הזמנה כ-3 חודשים מראש -לא כדאי לחפש קרוואן ברגע האחרון בגלל חוסר זמינות בתקופות אלו. בתקופת החורף מומלץ כחודש מראש.

ממליצים

טיול בקראוון הוא חוויה לכל המשפחה, הנה חלק ממה שהלקוחות שלנו מספרים

השכרנו את הקראוון לשבת חתן של הבן שלנו. היתה לנו ולילדים חוויה מיוחדת. הקראוון ברמה מאוד גבוהה. ממליצים בחום על הקראוונים של ישי גבאי. שירות מקסים עם חיוך ואדיבות.
Mytav BanimMytav Banim
10:05 17 Jan 23
הופתענו לטובה, היינו רגילים לאוהל אבל קראוון עם מזגן שירותים ומקלחת על שפת הים זה שידרוג מטורף בשבילנו.תודה רבה
נעמה חכימינעמה חכימי
09:51 17 Jan 23
קרוון נעים המאובזר בכל טוב. חויה אמיתית בלתי נשכחת.אין על היחס והמקצועחות של דרך ארץ קרוונים. שם תודעת השירות היא מעל לכל.מאוד נהנינו ובטח נמשיך ונשוב לשכור רק מהם.לא תצטערו
קראוון איכותי ונוח, קל לתפעול ופותח אפשרות אחרת לבילוי משפחתי שתפור לפי הצרכים שלנו. הבעלים מסבירי פנים ונעימים וזה לא פחות חשוב.
Yossi GYossi G
06:35 16 Jan 23
הגעתי מהמלצה של חבר לישי ולקראוונים שלו, חייב לציין שהשירות היה מצויין. זו פעם ראשונה שאני ומשפחתי חשבנו על טיול בקראוון. קבלנו את הקראוון בזמן עם חיוך הסבר קליל ומקצועי על כל ההתנהלות שכרוכה בהסעת קרוואן.הופתענו ממש מהחוויה, היה נהדר, לא היו שום תקלות או בעיות במהלך כל שהותי עם הקראוון.תודה יש על ההזדמנותבהחלט מומלץ טיול עם קראוון ובפרט עם הקראוון של ישי.
js_loader

יצירת קשר והזמנות

נשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים בנוגע לזמינות הקראוון
שרות לקוחות והזמנות: 058-4708-718

יצירת קשר והזמנות

להתחיל בשיחה
💬 אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן